Albert.cz



Supermarket je od roku 2000 obchodní značka řetězce supermarketů a hypermarketů provozovaných od roku 1991 (původně pod značkou Mana) na území Česka společností AHOLD Czech Republic, a.s. Podle informace uvedené v roce 2011 na oficiálním webu společnost v Česku provozuje více než 280 prodejen. Po stažení firmy Julius Meinl z českého trhu v roce 2005 převzal supermarket většinu z jeho 67 zbývajících prodejen. Společnost působí na českém trhu od roku 1990 a je součástí celosvětové maloobchodní společnosti Ahold. V současné době má více než 280 prodejen. V nich obslouží ročně téměř 200 milionů zákazníků. Právě zákazníci zvolili supermarket už čtyřikrát po sobě supermarketem roku.

Počítače jsou v informatice elektronická zařízení, která zpracovávají data pomocí předem vytvořených programů. Tchibo nový svět výrobků z kategorie móda, domácnost, technika nebo sport. Židle všech druhů a velikostí. Byty můžete jen dlouhodobě pronajímat bez dalších závazků.

AHOLD Czech Republic, a. s.

AHOLD Czech Republic, a. s., je dceřinou společností Ahold, která v roce 1990 vstoupila na český trh a následující rok otevřela v Jihlavě svůj první supermarket Mana. V současné době je síť supermarketů a hypermarketů rozšířena po celé České republice.



Ahold

Ahold, sídlící v nizozemském Amsterdamu, je přední maloobchodní prodejce potravin poskytující svým zákazníkům atraktivní poměr ceny a kvality nabízeného zboží. Společnost působí celkem v jedenácti zemích jako maloobchodní prodejce potravin. Akcie společnosti jsou obchodovány na nizozemské burze Euronext.

  • Společnost se zaměřuje na maloobchodní prodej potravin (1. nebo 2. pozice na trhu) a prodej po internetu
  • Společnost provozuje široké spektrum formátů prodejen (od hypermarketů po malé samoobsluhy) a nabízí několik řad vlastních značek zboží
  • Působí v jedenácti zemích na dvou kontinentech: v Evropě a Spojených státech
  • Vlastní 3500 prodejen, dalších 3 000 provozuje prostřednictvím společných podniků s partnery
  • Zaměstnává 141 880 zaměstnanců
  • Čisté tržby po celém světě: 28,2 miliardy amerických dolarů
  • Cíl: pětiprocentní růst tržeb a pětiprocentní provozní marže

Společnost Ahold vlastní několik velice silných maloobchodních značek na americkém trhu, jako jsou Stop & Shop, Giant Food of Landover, Giant Food Stores of Carlisle nebo přední internetový obchod s potravinami Peapod. V Evropě je Ahold leaderem trhu v Nizozemsku, kde provozuje maloobchodní síť Albert Heijn, kosmetickou síť Etos a maloobchodníka s nápoji Gall & Gall. Společnost rovněž provozuje internetový obchod albert.nl, v němž si zákazníci mohou objednávat zboží všech tří holandských značek. Ve střední Evropě provozuje společnost Ahold supermarkety a hypermarkety v České republice a hypermarkety Hypernova a supermarkety na Slovensku. Vedle toho působí společnost i ve Švédsku, Norsku a Pobaltí prostřednictvím společného podniku se společností ICA. Rovněž vlastní prodejny v Portugalsku prostřednictvím společného podniku s firmou Jeronimo Martins.

O jednotlivých projektech

Do tohoto projektu spadá široká nabídka biopotravin. V rámci vlastní značky Bio je připravován koncept tzv. „zdravých výrobků“. Další složkou projektu je komunikace alergologických informací vlastních značek supermarketu. Program Zdravá pětka má za cíl probudit v žácích základních škol zájem o ovoce a zeleninu a zdravou výživu vůbec.  tímto rámci tohoto programu funguje online poradna a bezplatná telefonická linka zdravé výživy 800 402 402.

Udržitelný obchod

Supermarket klade důraz na to, aby jím nabízené produkty byly kvalitní a bezpečné. S tím souvisí i vývoj vlastních značek.

Ochrana klimatu

Vzhledem k tomu, že firma zaměstnává přes 14 tisíc lidí a provozuje více než 280 prodejen, cítí spoluodpovědnost za životní prostředí, ve kterém žijeme. Tým pracovníků oddělení Správy nemovitostí proto sleduje spotřebu energií v prodejnách a navrhuje opatření pro její snižování. V rámci ochrany klimatu si supermarket vytyčil cíl snížit do roku 2015 limity skleníkových plynů o 20 %.

Zapojení do komunit

Firma pravidelně podporuje nespočet dobročinných projektů. Nejznámějším projektem je „S Bertíkem za dětským úsměvem“, v rámci kterého zákazníci získávají žluté žetony, které jsou následně proměněny ve skutečné peníze. Ty pak společnost věnuje na podporu vzdělávání a osobního rozvoje dětí z konkrétních dětských domovů a dalších sociálních institucí. V minulém roce Bertíci získali více než 8 milionů korun. Během posledních devíti let takto zákazníci věnovali s pomocí firmy už více než 53 milionů korun.


Reklama:


Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!